آموزش زبان انگلیســـــــــــــــی

پایه هشتم
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۲

ترجمه زبان هشتم درس 1تا7

ترجمه زبان هشتم درس 1تا7

lesson 1

شایان : آقای چایچی،این پسر عموی من سم هستش.اون به زبان های فرانسه،انگلیسی و کمی فارسی حرف می زند.

معلماوه از دیدنت خوش حالم سم

سم من هم همچنین

معلمآیا تو اهل ایران هستی؟

سم : آره،من ایرانیول اصل هستم،ولی در فرانسه زندگی می کنم.

معلم : به کلاس ما خوش آمدی.چقدر ایران رو دوست داری؟

سم ایران خوب[بزرگ] هست.من عاشق ایران هستم.ایران کشوری زیبا است.

برای مشاهــــــــــده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...


lesson 2

معلم : بعدازظهر ها چی کار می کنی ریحانه؟

دانش آموز : خوب،من در روز های یکشنبه و سه شنبه بعدازظهر ها به باشگاه می روم.

معلم : جمعه صبح چطور؟

دانش آموز : من در خانه می مانم و استراحت می کنم.چطور؟

معلم : تو می دونی،شیوا در درس انگلیسی خوب نیست.تو می تونی بهش کمک کنی؟

دانش آموز : اوه،حتما

معلم : به نظر خوب می یاد.کی می تونی شروع کنی؟

دانش آموز : بعدازظهر این چهارشنبه.

معلم : خوبه.ممنون.من الان بهش خبر می دم.

 

lesson 3

الهام اووو؟نقاشی تو خیلی خوبه.

سارا : ممنون.تو می تونی نقاشی بکشی؟

الهام : نه،من تو نقاشی کردن خوب نیستم؟ولی می تونم عکس های خوبی بگیرم.

سارا : واقعا؟می تونم عکس هاتو ببینم؟

الهام : چرا که نه؟این بعدازظهر به خونه ی ما بیا.

سارا : اوه،من نمی تونم امروز بیام.بعدازظهر پنجشنبه چطور؟

الهام : قبوله.تو می تونی کتاب[دفتر]نقاشی رو هم بیاری.

سارا : حتما.

 

lesson 4

معلم : حالت خوبه؟

دانش آموز : نه،خوب نیستم.سردرد دارم.

معلم : اوه،تو جراحت چشم هم داری.تو باید بری خونه و استراحت کنی.

دانش آموز : بله،ولی ما کلاس های دیگری هم داریم.

معلم : نترس.من با معلمت دراین باره صحبت می کنم.

دانش آموز : ممنون از کمکتون.

معلم : بیا بریم دفتر و و اول به خانوادت زنگ بزنیم.بچه ها ساکت باشید،من چند دقیقه ی دیگه برمی گردم.

 

lesson 5

فانیندرا : مرتضی،درباره ی اصفهان برام بگو،کجاست؟

مرتضی : خوب،اصفهان شهر قدیمی در مرکز ایران هستش

فانیندرا : چه شکلیه؟

مرتضی : شهری بزرگ و تمیز هستش

فانیندرا : بناهای تاریخی داره ؟

مرتضی : بله،زیاد.در حقیقت،اصفهان مساجد و بناهای معروفی داره.

فانیندرا : آیا آنجا موزه ای هم هست؟

مرتضی : بله،چند تا از بهترین ها

فانیندرا : من باید به زودی این شهرو ببینم

مرتضی : حتما،و ما می تونیم درقسمت مرکز شهر غدا بخوریم. 

 

lesson 6

سام:حمید اهل کجا هستی؟

معلم : بعدازظهر ها چی کار می کنی ریحانه؟

دانش آموز : خوب،من در روز های یکشنبه و سه شنبه بعدازظهر ها به باشگاه می روم.

معلم : جمعه صبح چطور؟

دانش آموز : من در خانه می مانم و استراحت می کنم.چطور؟

معلم : تو می دونی،شیوا در درس انگلیسی خوب نیست.تو می تونی بهش کمک کنی؟

دانش آموز : اوه،حتما

معلم : به نظر خوب می یاد.کی می تونی شروع کنی؟

دانش آموز : بعدازظهر این چهارشنبه.

معلم : خوبه.ممنون.من الان بهش خبر می دم.

 

lesson 7

معلم : آیا تو سرگرمی هایی داری زهرا؟

زهرا : بله.به عنوان مثال تماشای فیلم ها.

معلم : جالبه!تو چی سمیرا؟

سمیرا : خوب ، من عاشق خواندن هستم.

زهرا : واقعا؟چه نوع چیز هایی می خونی؟

سمیرا : کتاب ها ، روزنامه ها ، اخبار ورزشی اصلی (ویژه) و بعضی مواقع اشعار.

زهرا : شما چطور خانم امامی؟

معلم : در واقع ، من سرگرمی ای ندارم.ولی معمولا اوقات فراغتم را به باشگاه ورزشی می روم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
pouya bakhshi

نظرات  (۱۷۸)

سلام
وقعاَ ممنون بابت مطلبتون
دنبالش همه جا رو گشته بودم

سلام خسته نباشید خیلی ممنون ولی درس ششم کاملا غلط میباشد لطفا تصحیح کنید درس ششم در مورد قز قلعه هستش ولی اینجا در مورد سرگرمی پرسیده شده است
ممنون 
عالیهههه خیلی ممنونم
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالی  بود خیلی کمکم کرد
خیلیز خوب خخخخ
۲۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۴۷ علیرضا حقیقت
سلام واقعا هزاردنیا ممنون عالیه😁😁😁😁😄😄😄
مرسی خیلی خوب بود معلم بد جنس ورور میره جلو ما عقب میمونم الان دیگه خیالم راحت شد
مرسی خیلی خوب بود معلم بد جنس ورور میره جلو ما عقب میمونم الان دیگه خیالم راحت شد
واقعا عالی بود
سلام.خسته نباشید.ممنون از شما.مطالب خیلی خیلی خوبی بود.اما درس ششم  کاملا اشتباه نوشته شده.لطفا تصحیح کنید.
عااااالی بود مرسی ‌‌😘😘
خیلی ممنون
با تشکر از مطلب خوبتون
عالی فقط پاراکتیس ها هم بزارین معنیشونو
خیلی خوب بود فقط کاشکی پوتو دیکشنری هم داشت.
واقعا عالی بود دمتون گرم ☺🌷☺
یه دنیااا ممنون عاالی بود
عالییییییی
ممنونم بابت متنتون
عالیه ممنون از مطالب خوبتون ولی درس6اشتباهه ترجمه درس2 است

ممنون خیلی عالی بود
سالارین به خدا

خوب بود
سلام ممنون عالی بود فقط اگر امکانش هست درس 6 رو اصلاح کنید
۱۵ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۳ تارا جون
ممنون واقعا کمال تشکر رو دارم
عالی اما اگر امکانش هست معنی پراکتیس هم باشد

سلام ازتون متشکرم  برنامه تون خیلی به من کمک کرد
خیلی گنده
خر
عالییییییییه واقعا ممنونم بابت این سایت خوبتون😍😍😍😍😍
سلام بسیار عالی بود ممنون
سلام خیلی عالییییییییییی ممنون
خیلی عالیه.مرسی واقعا
خیلی عالیه
در 6 اشتباهه درستش کن
Very nice👍👍
خوب عالی
درس شش رو درستش کنید ممنون
عالی بود ولی درس شش کاملا اشتباه بود
موافقم لطفا درستش کنید ✌👍
من ترجمه درس شش رو می خواستم ولی برای یه درس دیگه رو نوشته بودید لطفا این مشکل رو حل کنید.ترجمه رو برای طرح مدام می خواستم چون من رو به عنوان معلم انتخاب کرده بودن ولی نبود
درس ششم کاملا اشتباه بود ممنون می شم اگه درستش کنین
سلام من کلاس،زبانم تموم شده واسه همینم تعدادمون توی کلاس زیاده منم اون آخرم الانم سه هفته ای میشه به خاطر آلودگی هوا شنبه هاتعطیله لطفا درس شش رو درست کنید آخه شنبه ی بعدی تعطیل نیست😔
ممنون از شما .خیلی به این مطلب احتیاج داشتم
مرسیییی ممنون
خوب بود ولی درس شش اشتباه شده و با درس دو قاتی شده 
درس  شش و ۲رو اشتباه زدید  شش رو برای دو باید میزدید و شش رو هم ندارید
خیلی ممنون . 
اما این پرکتیس هاست یا متن اول درس؟؟
پرکتیس ها😂😂😂😂وااای این کیه.
از سایتتون خوشم اومد ولی درس شش که تاکید شد رو درستش کنید
راستی خانومی این ها متن اول درسه پرکتیس نیستشون
ممنون ولی درس ۶ رو کاملا اشتباه معنی کردین 
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۱۸ پویا جزینی
عالی
لطفا پرکتیس ها و دیکشنری درس ها هم بگذارید.
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۱۹ آیلا اوشمله😘
❤Very very goooooood😘Ilove it
ژووووون👆موافقم😜
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۰۶ آیلا اوشمله😘
Thank you
درس شش رو لطفا😑
لغت درس ۴ بگین

احمدرضا ؛کدوم لغت؟ منضورت فلش کارت هاست؟!!

💙.اگه فلش کارت هاست میتونم کمکت کنم
سلام واقعا عالییییییی بود دستتون درد نکنه بابت این نوشته اخه من یهو یادم افتاد امتحان دارم و معنی متن ها رو بلد نیستم واقعا ممنوووووون 
خیلی ممنون عالی بود فقط اگه امکانش هست درس 6رواصلاح کنید 
سلام ممنون واقعا خوب بود mer30
خیلی ممنون مشکرم
درود خوب هست ولی درس 6 را درست کنید خیلی بهتر میشه
خییییییییلییییییییی عالیه مرسی
واقعا عالیه.ممنونم...
.واییی مرسیییی شب امتحان ب دادم رسید عاشقتونمممم 
ممنون ممنون گرم این معلما خوب درس میدن ولی کامل نه ولی شما یک کمک  برای ما انجام دادید................سپاس. فراوان
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۳۰ آیلا اوشمله😘
خیلی ممنون از سایت خوبتون خیلی کمک کرد:-*
عالی بود امتحان زبان دارم دعا کنید خوب بدم
عالییییییییییییییییییییییییییی
ایول دمتون گرم
سلام مطلب خیلی کمکم کرد.واقعا ممنون.اما درس۶رو اشتباه نوشتین.
واقعا عالیه خیلی به ما کمک می کنه متشکرم 
سلام خیلی عالیه اما درس ششم اشتباه لطفا تصحیح کنید ممنون🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

سلام.
با تشکر،سایت خوبی دارید.
لطفا لغاتphotoهمه ی درس ها رو بذارید.
با آرزوی درخشیدن و موفقیت شما
اگر کسی میتونی به من در لغاتphotoکمک کنه ممنون میشم
ممنون خیلی خوبه
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۴۰ یکه که زبانش اصلا خوب نیست
کاش ترجمه پرکتیتس ها هم بود)
خیلی عالی بود واقعا بعضی معلما درک ندارن فکر میکنن همه باید برن کلاس زبان اونایی که نرفتن و از صحبتای توی کلاس چیزی نمیفهمن مهم نیستن ولی اصل کاری اونان چون بقیه زبان بلدن دیگه مگه با این سایتا یه چیزایی بفهمنن
 واقعا سایت خوبی دارید  ممنون 
فردا امتحان انگلیسی داریم :| دبیرمون خیلی سخت گیره میگ هر جلسه میخواد امتحان بگیره (فردا دومین جلسس ! ) .
کلا هم practice هم میپرسه هم معنی های پشت کتاب هم روخوانی مکالمه و هم معنی مکالمه تازه دیکته هم میخواد بگه !!
الفاتحه :/
عالی بود ممنون
عالی بود ممنون ‌ولی درس شش کاملا اشتباه میباشد از شما تقاضا ی تصحیح آن را دارم ممنون😙😙
چرا درس ۱و۶یکی لطفا پیگیری کنید
خوبه....مرسی
عالی مرسی خیلی ممنون😘😘😍😊😊

عالی بود بهتر از این نمیشه

درس ٦رادرست کنید گندتون بزنن 
عالی بود 
خیلی بهم کمک کرد ازتون ممنونم
عالیه.لطفا ترجمه درس ششم رو اصلاح کنید.متشکرم.

عالی بود خیلی کمکم کرد

 

عاللللیییییییی بود ممنون

ممنون🙏
چرا درس ششم‌ را نداره

عالیییییییییییی
خئییییلی خوب بود
مرسی دستتون درد نکنه
چرا درس ششم معنی درستی ندارد لطفا معنی کامل بزارید. 😑🙄🙄🤔🤔
ممنون ولی گه میشه درس ها را بیشتر توضیح دهید و درس ششم را دوباره ترجمه کنید.😶😶🙄🙄🙄🤨🤔🤨🤔

عالیه مرسی از کارهاتون واقعآ زحمت کشیدین اما درس ۶ غلط هست درس ۶ درمورد  قز قعله هست ولی هنوز درست نشده لطفآ رسیدگی شود
واقعا دستتون درد نکنه

عالیه ممنون
خیلی خوب بود 

عالیه عالیه عالیه ممنون ممنون ممنون😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

خیلی خوب بود واقعا کمک خوبی به من کرد

 

عالییییییی

دمتووووون گرررررم

 

سلام عالی فقط میشه متن انگیلیسیشم بزارید که بدونیم معنی هرکدوم چیمیشه با کلمات کاورسیشن هستم ممنون میشم 

خخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییی   بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددهههههههههههههههههههههههههههههههههه   حداقل کتابی می نوشتی ترجمه ...... ات درست بشه 😠😠😠😠😠😠😠😠👎👎👎👎👎👎👎👎👎💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

وای مرسی ممنون وای خدایا ممنون

۱۷ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۳ امیر حسین ملکی

خیلی عالی بود.

۱۷ آبان ۹۸ ، ۱۷:۴۶ فریما محمدی

واقعأ عالی بودن دمتون گرم😍😍

خیلی خرید بیشعور ها شرف ندارید کونیا مادر جنده ها

سلام 😍😗

عالیییییییییییییییییی بود ازتون ممنونم♥♥♥

 

۱۶ دی ۹۸ ، ۱۷:۱۳ ابوالفضل

عالی دم هر کسی که اینو نوشتته گرم

🤩🤩🤩🤩🤗🤗🤗🤗💜💜💜💜😘😘😘😘💖💖💖💖

بابا دست مریضا

۲۸ دی ۹۸ ، ۱۹:۳۶ امیر مهدی

بد نبود .. خوبم نبود.. متعادل بود

امیر مهدی چی میگی ببببدددددد ببوودد بد بود چیداشت

اگر تلفظ داشته باشد خوبه کیییییییییییییییییییییییییییییییییییرررررررر

سلام عالی بود فقط در ششم مشکل داره

 

واقعاا مرسییییی

سلا م من آنیتا أم خیلی خوبه

عالی تر از اینم مگه هست

عالی بود خیلی کمک کرد ممنون

عالی بود

هر چند اگر معنی کلمات آخر کتاب نیز ذکر می شد بهتر بود

کیرم حلقتون با این وبلاگ

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۴۷ مهدی سراوانی

خیلی قدیمیه

 

خوب بود ولی ای کاش دانلود میشو  یا پی دی اف داشت❤💜💛💚💙

خوب نبود ولی ای کاش دانلود میشو  یا پی دی اف داشت❤💜💛💚💙

و کاش روی کتاب ترجمه میکرد و تلفظ بدرم نخورد

کی موافق🖒

 

 

 

 

خوشم نیومد متاسفم💔

خیلی خوب بود عالیییی

عالی بود .فقط درس 6 اشتباه بود....

چرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اصلا درست ترجمه نشده 😒😒😒

همش غلطه 😶😶😶

برنامه اش خوب نیست 

عالی بود فقط اینکه پراکتیس ها رو معنی کنید که متوجه بشیم 

 

۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۵۹ سما معروف خانی

عاااااااااالییییییییی بود 💛💛💜💜💚💚💚💚💙❤💙😊😊😊😊

۱۳ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۴۵ نفیسه ولدخانی

خیللللللللللللیییییییی خوب بود👌👌👌👌👌👌👌👌

عالی خیلی خوبه من خهیلی  دنبالش گشتم

 

اگه تلفظ هم داشت خیلی عالی میشد

۲۸ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۳۴ اسرا خورشیدوند

واقعا عالی مرسی

سلام ممنون بابت معنی درس اگه طرز تلفظش را هم مینوشتید عالی تر میشد ولی با این حال من استفاده کردم

خیلی خوب بود ولی درس 6 رو اصلاح کنید 

خیلی خوب بود ولی درس 6 رو اصلاح کنید 

عالیه 

واقعا عالیه دمتونگرم

😍Great!

۰۶ مهر ۹۹ ، ۱۸:۴۷ حسام الدین

یکم خوب بود ولی معنی بقیه ی درس رو نداشت واین بد بود 

بنظرم خیلی خوبه

بنظرم خیلی چرته

سلام خیلی عالیه ممنونم از تون واقعا عالیه ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خیلی ممنونم عالی بود

خاک بر سرتون

عالی 

خیلی کمکم کرد 

ممنون

عالی بود واقعا❤❤

عالی

عااااااااالی👍👍

عالیییییییی🥰🥰

سلام چطور باید دانلودش کرد

میگم چرا درس شش مثل درس ۳ هست؟

خیلی خوب بود 

واقعا به دادم رسید 

۲۴ آبان ۹۹ ، ۱۰:۴۹ یاسمین تاتاری

خیلی خوبه فقط تلفظ نداره

Wowwwwww aliehhh

دمتون گرم عاللی

خیلی ممنون از شما خیلی مفید بود و کمکم کرد 

عالییی فقط درس ششم کاملا غلطه 

ممنون واقعا خیلی خوب بود فقط درس ششم غلط بود.

بد نبود 

عالی

سلام

خیلی ازتون ممنونم که انقدر خوب همه رو گذاشتید برامون. 

فقط دو نکته

اول اینکه درس ششم غلط هست و اشتباهی معنای درس اول رو جای اون نوشتید و ممنون میشوم که اصلاح شود.

دوم اینکه من تمام گوگل رو زیر و رو کردم و شاد رو هم همینطور و هرجایی رو که بگید گشتم ولی هیچ جا نتونستم معنای کلمات آخر کتاب رو پیدا کنم ممنون میشوم اگر بگذارید🙏🙏

خسته نباشید. 

خیلی عالی بود☺

عالی ツ

درس6 اشتباهع بیشعور ها یکیو اینجوری بد بخت میکنید😐

خیلی بد است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی